Camilla Karlsson

Agilityinstruktör och håller agility 3.

Tävlar agility och bruks sök.

Sara Kellerman

Har varit aktiv i klubben sedan 2015

Är utbildad Agility- och allmänlydnadsinstruktör. Har hållt i Agility 1 kurserna.

Annica Sandberg

Jag har varit medlem i omgångar sedan 90-talet och är Allmänlydnadsinstruktör och Tävlingssekreterare rallylydnad. Som klubbens rallyansvariga håller jag i allt från grundkurser till vår officiella tävling. Efter ett tävlingsuppehåll är jag ute på rallybanorna ign med min mellanpudel Urax.

Urban Antonsson

Medlem i klubben sedan 2005.

Patrullhundsinstruktör, Specialsöksinstruktör, allmänlydnadsinstruktör. Tränar och tävlar med Smulan en Australian shepherd tik. Spår, patrull, sök, specialsök och agility är de grenar som vi håller på med.

Anne Ljung

Jag började i Brukshundklubben 1977 och har sedan dess varit mer eller mindre aktiv. Utbildade mig till instruktör i början på 80-talet. Jag har under årens lopp haft olika uppdrag i kommittéer och i styrelsen.

Sara Brandt

Har varit aktiv i klubben sedan år 2015. Är utbildad agility och allmänlydnadsinstruktör. Har varit instruktör i agility 1, agility 2 och ungdomskurser. Sitter i utbildningskommittén och är webmaster för hemsidan.

Kristina Schölin

Är medlem i klubben sedan 2013. Utbildad allmänlydnadinstruktör. Tränar och tävlar i rallylydnad, specialsök och lydnad. Jag är domare och tävlingsledare i Svenska New Foundlandhund-klubbens Vattenprov och även engagerad i rasklubben för Perro de Agua Español.

Marie Andersson

Jag har varit medlem sedan 1983 och är utbildad instruktör och lärare i hundtjänst. Jag är ordförande i klubben och även med i Skånedistriktets styrelse. Under åren har jag tävlat i spår, sök och skydd.

Claes Svensson

Har varit aktiv i klubben sedan 2016. Har varit hjälpinstruktör i agility 1 och agility 2.

Sitter med i styrelsen och är utbildad allmänlydnadsinstruktör.

Anne S. Fallesen

Varit aktiv i Hässleholms BK sedan 1990. Är utbildad allmänlydnadsinstruktör och har genom åren hållit kurser för valpar, rallylydnad, unghund, fortsättning, tävlingslydnad, viltspår, appell m.m.

Annette Kristensson

Jag har haft hund sedan 1977 och tränat från och till. Nu har jag en australian shepherd hane som jag tränar och tävlar sök, specialsök och lydnad med. Håller olika kurser som valp, vardagslydnad och aktiveringskurs, specialsökskurs och fortsättningskurs. En dag utan hundträning är en förlorad dag

*Sidan är under uppbyggnad och kommer uppdateras efterhand!*